Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

FULL???

Småprat. Diskutera i stort sett vad som helst.
Användarvisningsbild
Dupont
Bryggmästare
Inlägg: 587
Blev medlem: sön aug 24, 2008 1:58
Ort: Norrland

FULL???

Inlägg av Dupont »

Nu är jag JÄVLIGT FULL! på egna "varor"!

Hoppas att andra forumdeltagare fy(u)ller på med kommentarer...när ni är fulla!!! Om nni kan skrriva vfortfarandee! sckålll, nnnnnnnnu bböjarer bbli jobbbbbbbbbigtttt oc ändå så lyssnnnar på musssik.....God natt...
Användarvisningsbild
svartnos
Föredetta moderator
Inlägg: 1075
Blev medlem: tis apr 22, 2008 23:23

FULL???

Inlägg av svartnos »

Hmm, ganska moget inlägg eller hur...

Baksmälla?
Användarvisningsbild
hembryggarn
Bryggare
Inlägg: 118
Blev medlem: lör feb 02, 2008 15:50

FULL???

Inlägg av hembryggarn »

Haha, vi borde ha en egen avdelning för alla såna här trådar, Eller chatt på avlägset ställe kanske :)
Användarvisningsbild
svartnos
Föredetta moderator
Inlägg: 1075
Blev medlem: tis apr 22, 2008 23:23

FULL???

Inlägg av svartnos »

Haha, ja det kanske inte vore så dumt...lol
Användarvisningsbild
Dupont
Bryggmästare
Inlägg: 587
Blev medlem: sön aug 24, 2008 1:58
Ort: Norrland

varå?

Inlägg av Dupont »

hembryggarn Postat: ons aug 26, 2009 18:59 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Haha, vi borde ha en egen avdelning för alla såna här trådar, Eller chatt på avlägset ställe kanske
Vad då? Avdelningen heter ju "Småprat" får man inte diskutera vad som helst här?

Har jag brutit mot forumreglerna med mitt inlägg? I så fall vill jag veta det!
scaryeyes
Brygguru
Inlägg: 1406
Blev medlem: tis sep 16, 2008 12:05
Ort: Finja

FULL???

Inlägg av scaryeyes »

he he.... bättre att man vräker ur sig här i småprat än börjar gnabba i tekniktrådarna.... Som jag nyss i spiralistråden "spola ur spiral".......
Bara så jävla onödigt med låååånga trådar utan innehåll som bara ältar samma jävla sak!
Att hantera bakfylla är ett helt liv av erfarenhet...
Användarvisningsbild
svartnos
Föredetta moderator
Inlägg: 1075
Blev medlem: tis apr 22, 2008 23:23

Re: varå?

Inlägg av svartnos »

Dupont skrev:
hembryggarn Postat: ons aug 26, 2009 18:59 Rubrik:

--------------------------------------------------------------------------------

Haha, vi borde ha en egen avdelning för alla såna här trådar, Eller chatt på avlägset ställe kanske
Vad då? Avdelningen heter ju "Småprat" får man inte diskutera vad som helst här?

Har jag brutit mot forumreglerna med mitt inlägg? I så fall vill jag veta det!

Nejdå, du har inte brutit mot reglerna. Tyckte det bara var lite kul eftersom du var full.
Jag personligen har inget intresse att läsa fulla personers kommentarer, det skulle nog bli lite jobbigt i längden...

Men som sagt, du har inte brutit mot reglerna och tråden kommer att finnas kvar, jag lovar...

Fick du baksmälla?
Användarvisningsbild
Blådåren
Moderator
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons apr 09, 2008 17:06
Ort: centrala storskogen

FULL???

Inlägg av Blådåren »

TJOHOO , blådåren börjar bli lite dragen...
Har mökat i garaget med den jävligaste bilen någonsin... handlade en "rörhög" igår baserad på en vw-bubbla, skulle ta dän maskin som var helskror, tar ju max en kvart..
E`ju bar 4 bult och lite skit men du jävvel vad den satt..
Fick roa mej med att plocka ner motor med vxl-låda och sas snurra lådjävuln och skruva loss kopplingen genom hålet för startmortorhelvetet..
När jag tillsist efter mucet svärande får lös skiten så upptäcker jag orsaken till eländet, lamellcentrat har rostat satan på ingåene axel till lådan...

Nån som har en adapterplatta så man kan få på en volvosnurra på en vw typ 1 liggande??? (seriöst!!).

Tog ett bar goa jädrans groggar som belöning och jävlar var dom tar fint...
De`e allt jävligt skönt att va en sån där "gördetsjälvare"....
Användarvisningsbild
Blådåren
Moderator
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons apr 09, 2008 17:06
Ort: centrala storskogen

FULL???

Inlägg av Blådåren »

helflette va skoj livet kan va ibland...
de tar fint i luvan , synn att inte såmånga får prova kvaliten!!.

nujävlar ska jag smaskai mej en till ..

de va ingen som hade lite prylar till min "sandloppa" ???

uj,, gonatt på er , och skåååål..
Användarvisningsbild
Dupont
Bryggmästare
Inlägg: 587
Blev medlem: sön aug 24, 2008 1:58
Ort: Norrland

Bra...

Inlägg av Dupont »

Men som sagt, du har inte brutit mot reglerna och tråden kommer att finnas kvar, jag lovar...

Fick du baksmälla?
Bra...då är allt bra då...personligen tycker jag är intressant att höra olika "resultat" av sina egna varor. Jag hade druckit en 700 cl ingefärssnaps och ville undersöka om jag fortfarande kunde skriva ett inlägg. Nu i nyktert tillstånd så kan jag se vissa brister i mitt inlägg.

Ingen baksmälla...däremot en jävla halsbränna, men det beror nog på nått som jag ätit under natten (lökchipsen var borta)
Användarvisningsbild
Dupont
Bryggmästare
Inlägg: 587
Blev medlem: sön aug 24, 2008 1:58
Ort: Norrland

Jo...

Inlägg av Dupont »

Jo glömde ju säga vilket långt inlägg du gjorde "Blådåren"...låter som en fin sk "Salongsberusning"...Roligt att nån mer vågar skriva under berusat tillstånd så att säga. :lol:
Användarvisningsbild
attackbever
Föredetta moderator
Inlägg: 1099
Blev medlem: ons maj 24, 2006 2:00

Re: Bra...

Inlägg av attackbever »

Dupont skrev:
Men som sagt, du har inte brutit mot reglerna och tråden kommer att finnas kvar, jag lovar...

Fick du baksmälla?
Bra...då är allt bra då...personligen tycker jag är intressant att höra olika "resultat" av sina egna varor. Jag hade druckit en 700 cl ingefärssnaps och ville undersöka om jag fortfarande kunde skriva ett inlägg. Nu i nyktert tillstånd så kan jag se vissa brister i mitt inlägg.

Ingen baksmälla...däremot en jävla halsbränna, men det beror nog på nått som jag ätit under natten (lökchipsen var borta)

Shit 7Liter ingefärssnaps, drack du allt på en gång?
Användarvisningsbild
Dupont
Bryggmästare
Inlägg: 587
Blev medlem: sön aug 24, 2008 1:58
Ort: Norrland

Oj...

Inlägg av Dupont »

Oj det skall vara 70 cl.. :mrgreen: , bara kolla om nån läste mina inlägg...hehe :lol:
Användarvisningsbild
Blådåren
Moderator
Inlägg: 1709
Blev medlem: ons apr 09, 2008 17:06
Ort: centrala storskogen

FULL???

Inlägg av Blådåren »

Hmmm ... jo lite dragen vart jag nog... :oops:
Skulle bara "smaka" lite på sista satsen och ja.. den var inte så dum...

Egentligen rätt korkat (! :) ) att smutta på godiset när man sitter i brännarstugan och lulla till ensam, men det blir ju inte så långtråkigt :roll: :lol: :lol:

Åandra sidan så blev grannen involverad på småtimmarna, så det gjorde inte så mycket 8)
Användarvisningsbild
rednud
Finjäsare
Inlägg: 85
Blev medlem: tor aug 13, 2009 18:39
Ort: Västkusten

FULL???

Inlägg av rednud »

Alltid trevligt med ett ord om framställningen. Själv är inte den nya klar så jag syftar mina ord på den gamla. Den rullar utan problem.

Trevlig kväll alla.

/Rednud
MITT LIV MITT VAL
Skriv svar

Återgå till "Småprat"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster