Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Ritningar

Småprat. Diskutera i stort sett vad som helst.
Gäst

Ritningar

Inlägg av Gäst »

Jag har dock lite problem att svetsa ALU för tillfället...
Kanske du kan ge mig ett kostnadsförslag på ett insug med
Plenumkammare i ALU..

vad har du haft för problem med att svetsa aluminum?
kan inte ge dig nåt kostnadsförslag innan jag har sett vad det är och hur det skall se ut

men om du vill ha kostnadsförslag direkt!! prata då med GUD Q på Chatten han fixar ju allt och det är inte så MKT jobb när han gör det!!
Användarvisningsbild
Sqrewdriver
Föredetta moderator
Inlägg: 909
Blev medlem: lör mar 06, 2004 1:00
Ort: V?sternorrland

Ritningar

Inlägg av Sqrewdriver »

MRSVETSARE skrev: vad har du haft för problem med att svetsa aluminum?
kan inte ge dig nåt kostnadsförslag innan jag har sett vad det är och hur det skall se ut

men om du vill ha kostnadsförslag direkt!! prata då med GUD Q på Chatten han fixar ju allt och det är inte så Mycket jobb när han gör det!!
Jag är inte intresserad av att prata med GUD Q, det är dig jag vill ha..
Problemet ligger i att jag idag inte har till till en AC/DC Tig, och vill inte
pinna.. Jag ska göra iordning en ritning till dig och lägga upp filuppladdningen...
"Why go synthetic, when Nature can fuck you up bad enough!"

Moderar med k?nsla. Tycker du inte som jag? PM s? reder vi ut det, Jag ?r inte om?jlig ;)
Gäst

Ritningar

Inlägg av Gäst »

:D ok fixa det så tittar jag på det
Användarvisningsbild
Admino
Forumägare
Inlägg: 609
Blev medlem: tis jan 29, 2008 14:06
Kontakt:

Re: Ritningar

Inlägg av Admino »

Skriver i denna tråd i hopp om att "reparera" den. En användare som skrivit massa spam skrev bland annat i den här tråden. Tog bort användaren vilket resulterade i att tråden alltid var i stadiet oläst. Förhoppningsvis löses det problemet nu.
Skriv svar

Återgå till "Småprat"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst