Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Skurbollar Stockholm

Rostfria skurbollar, SPP, Propack, Helipack, Raschigringar, Kopparnät o.s.v.
led2
Finjäsare
Inlägg: 57
Blev medlem: ons sep 14, 2016 15:57

Skurbollar Stockholm

Inlägg av led2 »

Nån som har nått tips om var man hittar rf skurbollar i stockholmstrakten? Har inte hittat de där Maria som ska funka bra nånstans och testade de på ÖB och Willys genom att doppa dem i saltlösning och lägga på ett fat och båda hade rost efter 2 dygn, inte mycket men ändå något.
Ede bibe lude, post mortem nulla voluptas
MRWELDER
Föredetta moderator
Inlägg: 453
Blev medlem: ons aug 17, 2016 6:45

Re: Skurbollar Stockholm

Inlägg av MRWELDER »

Jag har kört med öb flera år och inte haft problem och använder dom även i vårt jobb
led2
Finjäsare
Inlägg: 57
Blev medlem: ons sep 14, 2016 15:57

Re: Skurbollar Stockholm

Inlägg av led2 »

Det låter ju hoppfullt. :D De var ju både störst (vad det såg ut i alla fall) av de jag sett och billigast tror jag. Icas som de har nu (ica home eller nått) kostade ju drygt 20 för två. :-O. Har du köpt några nyligen? Eller vet du om det har varit samma modell under åren? Tänkte om de kanske har bytt modell?
Ede bibe lude, post mortem nulla voluptas
MRWELDER
Föredetta moderator
Inlägg: 453
Blev medlem: ons aug 17, 2016 6:45

Re: Skurbollar Stockholm

Inlägg av MRWELDER »

köper dom då och då till jobbet
led2
Finjäsare
Inlägg: 57
Blev medlem: ons sep 14, 2016 15:57

Re: Skurbollar Stockholm

Inlägg av led2 »

Ok, tack så mycket för svar! :) Då kanske det inte gör så mycket med lite rost, eller så var mitt test kanske för hårt... Willys av märket Fixa verkar dock ha klarat sig bättre faktiskt men det är ju mindre boll för pengarna. Coop hade Kron spiroputz som faktiskt utgav sig för att vara rostfri men de låg på 18:- styck..
Ede bibe lude, post mortem nulla voluptas
Skriv svar

Återgå till "Kolonnfyllning/packning"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster