Observera

Du är inte inloggad och är påväg att skapa ett gästinlägg. Gästinlägg måste godkännas av forumledningen innan de visas på forumet. Detta kan dröja upp till en dag. Klicka här för att Logga in eller Bli medlem

Observera

Du läser en tråd som är taggad med Labmaster. Detta är en föråldrad och felkonstruerad apparat som inte ger ren sprit. Om du planerar ett nybygge se till att inte bygga en labmaster. Läs mer i dessa trådar Destillationsteori och teknik och Kolonnbrännartyper

Moderatorer Sökes

Saker som rör driften av forumet.
AirQ
Admin
Inlägg: 485
Blev medlem: tor mar 28, 2013 16:54

Moderatorer Sökes

Inlägg av AirQ »

Hallå på er bryggare. Bryggforum söker nu nya moderatorer. Några gamla moderatorer har fallit bort så nu behöver vi förstärkning för att hålla forumet igång och öka aktiviteten

Kort vad som krävs och vad du förväntas göra:
- Rätta titlar. Grammatik och beskrivning (hej->hjälp med päronvin)
- Flytta inlägg
- Ta bort annonser
- Hålla god ton. Bryggforums moderatorer ska hålla en trevlig ton i alla lägen, det är viktigt.
- Censur och liknande är inget vi tillämpar vanligtvis.

Är detta något du skulle kunna upprätthålla? Kanske låter mycket, men i det stora hela är arbetet inte särskilt stort då vi delar på arbetet.

För att ansöka måste du vara aktiv. Desto fler inlägg och medlemstid desto bättre givetvis.

Anmäl dig i tråden här nedanför, vi kör publikt.
Learning by doing is the shit
Eleganten123
Föredetta moderator
Inlägg: 25
Blev medlem: sön mar 24, 2019 12:35

Re: Moderatorer Sökes

Inlägg av Eleganten123 »

Jag skulle ställa min tjänst till förfogande om det vore av intresse men jag har rätt kort bakgrund här som det är nu.
Synd att det inte finns större intresse för ett så intressant forum.
MRWELDER
Föredetta moderator
Inlägg: 453
Blev medlem: ons aug 17, 2016 6:45

Re: Moderatorer Sökes

Inlägg av MRWELDER »

Svets kan jag ta ;)
MRWELDER
Föredetta moderator
Inlägg: 453
Blev medlem: ons aug 17, 2016 6:45

Re: Moderatorer Sökes

Inlägg av MRWELDER »

Tack så mkt-Svets mod ;)
Skriv svar

Återgå till "Om forumet"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 0 och 0 gäster